*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 24 maj 2014

Löpning, tips från SATS

Kära läsare, det har blivit en del skrivet om löpning den senaste tiden. Inte minst då jag sprungit Blodomloppet, och verkligen gillade det. Även gymen hänger på trenden och har löpar-klasser.

Om du nu vill träna löpning och inte gjort det förut, så tycker jag att du ska ta till dig de grundläggande tipsen. Du kan alltid titta på Internet, det finns många bra hemsidor. Annars kan du alltid köpa ett magasin, eller varför inte plocka ett gratis när du besöker ditt SATS-gym nästa gång.

Klicka på bilden och förstora texten. 
Här visar jag en sida från SATS-magasinet; det finns mycket matnyttigt i den tidningen. Deras månadskort må vara rätt dyrt, men om du verkligen tränar regelbundet så är det verkligen mycket du får för pengarna.

Vad tycker du om gymet där du tränar; får du bra värde för pengarna. Och har de också börjat att ha löpar-klasser utomhus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...