*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 13 januari 2015

Kalma Coffee

För ett tag sedan kom jag i kontakt med Kalma Coffee. Bakom namnet hittar man två kaffelovers vid namn Marcus och Jacob. De rostar kaffe i liten skala med stor entusiasm och noggrannhet. 

Om du är intresserad av kaffe så tycker jag att du ska hänga på och ge Kalma Coffee din support. Kolla in dessa två killar som rostar kaffe på gräsrotsnivå, som du sedan kan köpa till ett mycket bra pris. Dvs de köper in råkaffe till Sverige och rostar själva, häftigt va?

Du hittar dem lättast via Instagram - @kalmacoffee.

Just nu har de en liten tävling. Lägg upp en bild på Instagram på temat kaffe, och du kan vinna kaffe som de själva rostat.

Själv bidrar jag med denna bild i tävlingen. Gå gärna in och ge den din "like". Tack på förhand. Se också till att följa Vandringsman på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...