*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 1 oktober 2012

Kanelbullens dag 2012 (Aktivitet)

Även i år ordnar STF:s Stockholmskrets Kanelbullens dag ute i Paradiset. Ta möjligheten att besöka STF för en skogsvandring samt fika. 

En gemensam vandring startar vid Raststugan Paradiset kl 10:00 nu på söndag den 7 oktober. Kaffe och bullar serveras från 11:00 i torpet. Ta chansen att komma ut i naturen, samt äta riktigt goda hemgjorda bullar. Detta är en av höstens smarriga aktiviteter inom STF Stockholm.


Buss 709 går från Huddinge station till hållplats Bruket, för vidare promenad till torpet. Se www.sl.se för resvägar och avgångstider. Du hittar även dit med bil. Läs här på Föreningen Paradiset-Hanvedens vänner för instruktioner hur ni tar er till Paradiset.

Om jag bara håller mig frisk så kommer jag att vara där - hoppas vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...