*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 14 juli 2013

Compeed - billigt i sommar

Att skydda dina fötter och påskynda läkande av blåsor är viktigt. Det finns många olika sätt att skydda sig, men när väl man fått en blåsa är Compeed väldigt bra. Och just nu är det priset sänkt på Compeed fram till de 14 augusti. 


Själv gick jag precis mellan Bålstad och Enköping, en vandring som slutade på ca 48 kilometer, mer om det i ett kommande inlägg.

Men jag var oförsiktigt, samt gick i vandringssandaler som var jag var ovan att gå längre sträckor med. Jag strulade helt enkelt till det - så nu har jag flera stora blåsor.

Så när jag upptäckte att Apotek Hjärtat nu har rabatt på Compeed skavsårsplåster på ca 25% så köpte jag hela fyra paket i dag. Och det gäller att köpa lite olika former, så att man kan applicera dem där det behövs.


Så se till att fylla på förrådet - innan du sitter där och behöver dem. Nu är det lägre pris på Apotek Hjärtat fram till den 14 augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...