*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 23 november 2014

EuroBonus, ny sida på bloggen

Mina läsare har nog märkt det vid det här laget, jag skriver en del om SAS EuroBonus. Men det är inte lätt att hålla reda allt - därför har jag nu skapat en ny flik bara om EuroBonus. 

Florens, Italien.
Köper du julklappar på online? Kanske kan du göra ett extra klipp själv, logga in på EuroBonus innan du lägger din order och få rejält med bonuspoäng.

Just nu har Björn Borg en kampanj som ger dig 82 poäng för varje 100kr. Och det finns så många möjligheter om du bara tittar efter, i dag får du bonus hos 106 olika webbutiker!


Men det är svårt att ha koll på alla möjligheter. Så därför har jag nu skapat en ny flik här på bloggen. Längst upp så hittar ni nu fliken  "EuroBonus" - där har jag sammanställt information och länkar för att underlätta för dig. Ta en en titt och glöm inte att återkomma hit för att hitta rätt nästa gång du vill försöka få in lite extra poäng.

Tokyo, Japan.
Vill du ha ut max av ditt medlemskap;
EuroBonus +Deal,
EuroBonus MasterCard,
MasterCard Priceless,
EuroBonus Shops,
EuroBonus Partners ...

Kan något av dessa vara för dig? Ta en till på fliken "EuroBonus".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...