*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 6 mars 2012

Yoga Breakdancing

Våra kroppar måste vara det mest allsidiga verktyg som existerar, och ju mer vi tränar desto bättre blir vi. Nu när solen skiner allt längre tycker jag att vi ska använda den positiva energin att just träna våra kroppar. 

Själv har jag tränat Yoga och Yogalates på SATS under början av 2012, till jag skadade armen vid klättring. En överansträngning som höll mig borta från mycket av träningen i fem veckor. Under denna tid cyklade jag i stället en del på gymet.

Nu ska jag återgå till yoga och även tänkt prova på Core. Och som inspiration till oss alla - här kommer ett klipp med Yoga Breakdancing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...