*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 11 juli 2011

Ökat engagemang i STF

I dag var jag inne på STF:s lilla kontor för kretsen i Stockholm. Och jag kommer att bli engagerad inom Svenska Turistföreningen allt mer under hösten. 

Mitt ökade engagemang inom STF innebär att jag kommer rapportera mer om deras aktiviteter här i bloggen. 

Det går också bra att komma med önskemål om vad du skulle vilja se STF arrangera lokalt i Stockholm, så kan jag alltid prata med kretsens ordförande. Vill du veta mer om STF se kretsens hemsida. Det går också så klart bra att ställa frågor på bloggen så ska jag se till att ge dig ett svar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...