*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 13 juli 2011

Tävling #3

Så var det dags för den stora tävlingen i sommar. Vandringsman har en tävling ihop med Primus, där priserna är superfina termosar eller "pendlarmuggar". Allt från deras extra färgglada serier. Och därtill får också vinnarna hopfällbara bestick i häftiga färger.  


För att kunna vinna så här fina priser från Primus så krävs det en lite större insats. Du måste bland annat skriva en motivering till varför du ska ha ett pris - så vinnaren är inte slumpmässig utan väljs ut av oss på bloggen. Det här ska du göra.

1. Maila till vandringsman.blogggmail.com och berätta vad du helst skulle vilja ha om du vinner (se lista nedanför).

2.  I mailet ska du också; Skriva en text på 20 till 100 ord där du beskriver hur du skulle använda den önskade produkten. Det kan vara att du dricker kaffe på bussen till jobbet eller är på en cykelsemester i Frankrike, dröm eller verklighet.


Texten bedöms efter hur rolig, fantasifull, spännande, engagerande den är eller på annat sätt lockar mig. Det är alltså subjektivt. Det handlar inte om att skriva långt eller komplicerat.

3. Du måste även göra något av följande a) Följa bloggen eller b) Gilla den på Facebook genom att klicka på funktioner här på sidan - i bägge fallen så ska resultatet vara att din bild/avatar syns på bloggen i höger kant eller c) skriva in din mailadress i funktionen "Follow by e-mail".

4. Avsluta allt med att skriva en kommentar till denna tråd och säg att du vill vara med i tävlingen.

Om det nu är så att du absolut inte vill e-posta, så kan du välja att skriva en kommentar här och delge all information direkt. Glöm inte att jag måste kunna veta vem du är på något sätt. Kommentera inloggad så jag kan hitta tillbaka till dig.

Tävlingen pågår från i dag till söndagen den 28 augusti klockan 18:00. Det är sex veckor ni har på er från nu. Det är jag själv som står för portot och frakten till vinnarna, men jag ska försöka hinna få ut dem så snart det går efter sista datum.

Jag skickar bara priser inom Sverige. I händelse av missförstånd, förlust av produkt i transport eller annat ekonomiskt ansvar avsäger jag mig helt sådant. Jag är en privatperson som gör detta av rent intresse.

Primus "Commuter Mugs" eller varför inte pendlarmuggar på svenska. 

De priser som finns att önska ibland är ....

  • Termos 0,75L - Lila eller Blå. 
  • Termos 0,35L - Grön eller Orange. 
  • Pendlarmugg - Lila eller Gul. 

Alla vinnare kommer också få två ihopvikbara sporks i färger som vi väljer. En i samma färg som produkten ovan, samt en i en annan färg. Det finns dock ingen garanti att man får just det man önskar, om man skulle vinna.

Information om Primus
Primus som varumärke är starkt förknippat med att "koka, värma och lysa", och det har funnits sedan 1892. De flesta svenskar känner till företagets produkter, men exporten utanför Sverige är merparten av försäljningen. Så företaget är känt runt om i världen. Primus AB ingår i koncernen Fenix Outdoor där även dessa företag ingår; Fjällräven, Hanwag, Brunton, Tierra och Naturkompaniet.



Primus har sin egen Kanal på YouTube - där kan du hitta bland annat instruktionsfilmer för några av deras produkter mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...