*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 17 september 2013

Sponsrad Video - Flyg som en mästare

Flyger du ofta eller sällan? Inom Sverige eller internationellt? Oavsett vad så bör du ta dig en titt på vad Norwegian har att erbjuda - de har valts till Sveriges bästa flygbolag. 

Är du en mästare eller bara vill flyga som en? I tvekampen mellan vår svenska stolthet Frank Andersson och flygbolaget Norwegian så är det inte en jämn match - den tar slut illa kvickt.


Det är inte lätt att erkänna, men det verkar som om Norwegian och Norge tar hem segern. De har helt enkelt en högre styrka och uthålligheten verkar det inte heller något fel på. Det har blivit dags att sluta upp bakom lillebror från väster och se vad de har att erbjuda.


Norwegian är ett lågprisflygbolag. Men att de i juni utnämnts till Europas bästa lågprisflygbolag av SkyTrax World Airline Awards betyder att de är bra på vad de gör. Sky Trax World Airline Awards är den mest prestigefyllda och erkända undersökningen i flygbranschen.

Jag har inte använt Norwegian själv, men det har slagit mig att de är värda att pröva. Så vi får se fram över - kanske blir det till att pröva deras utbud och service fram över.

Inte minst fritt WiFi är något som jag som bloggare uppskattar, skulle kunna börja skriva mina inlägg redan på planet.

Ps:
Det verkar som om Norwegian är populära. Inom 16 minuter efter att jag länkat till min blogg på Facebook så har tre personer kommenterat och berömt flygbolaget. Känner att jag måste prova - även om de är från Norge. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...