*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 2 september 2013

Nya Portal-serien från Osprey

Som bloggare har jag sett till att få en hel del pressmeddelanden och annan information i min mail. Och denna gång så blev det ett inlägg - om Osprey, som är tillverkare av ryggsäckar. För de har en serie ryggsäckar som gör att du kan använda din läsplatta utan att plocka ut den ur ryggsäcken. 

Den nya Portal-serien från Osprey känns lite häftig, modern pulserande storstad. I alla fall om man ser deras video. Nu har jag ingen surfplatta själv och åker mest buss ute i förorten, men jag tycker att ryggsäcken känns häftig. Skulle jag ha en surfplatta och använt den mycket, då skulle jag nog kunna tänkt mig att titta in ryggsäcken.
Finns det någon som sett denna på riktigt? Några åsikter om den? Återkoppla gärna så att andra läsare kan få reda på vad du tycker.

Om du tyckte att det var skoj att se London i videon, varför inte titta på mina egna inlägg från mitt besök i staden hösten 2012. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...