*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 4 september 2013

Visit Sweden

I år har jag besökt Colombia och Nederländerna. Snart ska jag åka till Frankrike. Men vi har också mycket att uppleva i Sverige, så jag besökte nyligen hemsidan för Visit Sweden.  

Sverige - en plats värd att besöka! Här finns lite storstadskänsla och lyx, men framför allt en otrolig miljö. En natur som sträcker sig från rena gator med små mysiga butiker till kristallklart fjällvatten och varma badvikar i skärgården. Något vi tar för givet, men som inte finns över allt.

Och många av oss svenskar kanske glömmer bort hur mycket det finns att se och göra här hemma. Så besök Visit Sweden för att låta sig inspireras. Mina egna tips om Sverige kan ni läsa här i bloggen; favoriten är nog Kungsleden och den vandring jag gjorde.


Från Visit Sweden - sök efter olika aktiviteter. 

And for you english speaking who found this page by googling.

Sweden - a place worth visiting! Here's a modern city with fashion and luxury in our capitol Stockholm, but above all an incredible environment. A nature ranging from clean streets with nice  shops in small cities, to crystal clear mountain water and our world unique archipelago.

Something we take for granted, but which are not available everywhere. If you want more, check Visit Sweden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...