*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 11 september 2014

Vilka följer mig, och vad gillar ni?

Hösten är här och lite av en nystart av bloggen kommer att ske. Hoppas att kunna skriva lite om kläder och heminredning fram över, nu när man är tillbaka till jobbet vill i alla fall jag klä mig snyggt och med allt mörkare kvällar blir det mer fokus på hemmet. 

Mer om kläder och design under hösten. Men nystarten kommer också att innehålla provning av kaffe, rapport från Primus, en kortare vandring nu i september samt tips på restauranger och museer från olika städer på min resa till Italien i sommar.

Närmare jul kommer ett inlägg om Tokyo, där jag planerar att besöka Shimokitazawa - den stadsdel som röstats fram av tidningen Vouge att vara världens coolaste stadsdel just nu. DN (2014-09-11) skriver att Vouge vill hedra både den chica och pragamatiska gatutrenden över världen, och förutom Shimokitazawa hamnar Södermalm i Stockholm på tredje plats. Men det är så många som bloggar om Söder, och varför skriva om tredje plats när man kan skriva om första? ;-)

Så här presenteras Vandringsman för de som följer bloggen via Bloglovin.  
Men jag undrar alltid; vad vill mina läsare ha? Många av mina läsare googlar och hittar det de söker i många av mina långa och mycket informativa inlägg, något som gör mig mycket glad. Jag hoppas t.ex. att mitt inlägg om förlorat pass utomlands och cykelpumpen gör mina läsare glada. Många läser också de lite äldre inläggen om fjällvandring och ryggsäckar.

Därtill har jag de som regelbundet följer mig, och några har valt att lägga till mig på blogg på deras konto på bloglovin. Så när de loggar in på sin portal ser de min blogg bland de som följs. Några har registrerat sin e-post, dvs några som får ett mail varje gång jag skriver ett nytt inlägg.

Nu undrar jag - vilka är ni som följer mig och vad vill ni helst av allt läsa om på Vandringsman och min engelska blogg Gelatias? Lämna gärna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...