*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 24 mars 2012

Kängrea på Stadium, våren 2012

I går var jag på Stadiums stora butik ute i Barkarby, nordväst om Stockholm. Och där såg jag att de hade 1.000 kr rabatt på en känga från The North Face. Vet inte hur länge de kommer att ha reducerat pris - kanske kan det vara värt en titt för dig?  

Är du sugen på att börja året med att vara ute i skog och mark men inte har någon utrustning alls, ja då är det svårt att veta vad man ska ha och hur mycket det får kosta. Ett par trekkingskor är ju lätta och sköna, men blir lättare blöta. Så ett par kängor med högre skaft kan vara bra.

Stadium + i Barkarby
Och i går (Fredag den 23 mars) såg jag att Stadium säljer dessa kängor av märket The North Face för 899kr, vilket är en rabatt på 1.000kr. Så utan att rekommendera dem, det kan vara värt att ta reda på mer om dessa kängor om du är i behov av ett par.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...