*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 16 september 2012

Pentax Optio WG-II i handen

Eftersom min gamla digitala kamera slutat att fungera pga fukt så vill ja köpa mig en ny. Och då har Pentax varit så snälla att låna ut sin modell Optio WG-II GPS under 60 dagar, så jag kan få prova och utvärdera den. 

En bra kamera är ett måste för mig som friluftsmänniska och bloggare. Och det är inte alltid en mobil känns varken robust nog eller ger nog bra bilder. 

Som i ett led i valet av kamera lånar och provar jag en Pentax Optio W-II GPS. Snart kommer det inlägg där jag fotograferat med kameran.


Senare kommer en ordentlig utvärdering. Fram till dess, se denna video från FocusNordic som är Nordens största distributör av kameror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...