*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

fredag 16 oktober 2015

Rösta - vinn Traverse från Suunto

Nu har det blivit flera inlägg om den nya äventyrsklockan Traverse. Och nu delar jag med mig kunskapen att man kan vinna den på Suuntos hemsida. Så se till att gå in och delta i deras tävling. 

Är det något som jag vill ha bland prylar just nu, så är det en Traverse från Suunto. Och det går faktiskt att vinna en klocka på deras hemsida. Det är ju lite motsägelsefullt att berätta om en tävling där man själv deltar, men det är ändå så många som är med och tävlar. Så det är bättre att någon som läser Vandringsman vinner än någon annan.
 
Rösta på din favoritfilm, vinn en Traverse från Suunto.

Så jag hoppas att du nu går in och deltar i tävlingen, scrolla ner till slutet. Det räcker med att välja en av sex filmer, rösta på den genom att ange namn och mail. Om du vinner - jag kan köpa den av dig. :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...