*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 22 maj 2011

Nattvandring med STF (Aktivitet)

Skulle du vilja uppleva den svenska sommarnatten och vandra fram genom naturen? I så fall finns det en möjlighet att göra det ihop med andra. Svenska Turistföreningens stockholmskrets anordnar en nattvandring ihop med andra föreningar. 

Fredagen den 10 Juni så är det en 17km lång nattvandring söder om Stockholm. Där man bland annat passerar torpet Paradiset.

Samling sker på Stockholms central 20:30 och tar pendeltåget söder ut. Avstigning Huddinge station, där man tar buss 709 (som går 21:05) och går av hållplats Ådran. Läs mer på STF:s Stockholmskrets hemsida.

Det står inget om anmälan eller inte, men jag rekommenderar att man kontaktar STF:s ledare Mats Gullberg (se aktivitet på hemsidan).

Funderar själv på att gå denna sträcka, om nu inte det blir Roslagsleden denna helg. Som jag skrivit tidigare, vill du som läsare följa med på någon aktivitet jag skriver om - hör av dig!! Det skulle vara skoj att lära känna fler med samma intressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...