*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 21 januari 2012

Medlemserbjudande (STF) 2012

Är du medlem i Svenska Turistföreningen (STF)? I så fall hoppas jag att du inte missat säsongens friluftsprodukt; Gore-Tex plagg på Naturkompaniet med 15-20% REA. 

Är du medlem i en organisation så gäller det att ha koll på vilka förmåner man har. Och fram till 31 mars 2012 har vi som är medlemmar i STF rabatt på valfritt Gore-Tex plagg. Om du köper såväl byxa som jacka får man så mycket som 20%.

STFs Hemsida med denna information, eller klicka på bilden. 
Själv ska jag snarast göra en inventering av min utrustning och se om det behövs handlas nya saker. Men som vanligt, mitt tips är att först bestämma vad du behöver innan det handlas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...