*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 16 januari 2012

Omröstning #4

I december frågade jag er läsare vad som lockade er mest; av mina egna drömmar om äventyr för 2012. Nu är det dags att titta igenom svaren och utvärdera.  

Den fjärde omröstningen gav er läsare möjlighet att välja bland Städer i Europa besöka Japan och Tokyo eller Maya- och Inkakulturen samt Tuff vandring i t.ex. Kenya

Själv så vill jag nämligen besöka flera städer i Europa, för att öka min kunskap om världsdelen där jag själv bor. Men jag är också väldigt lockad av den japanska kulturen, såväl det moderna som den klassiska. Så en lång resa mot öster vore att få en dröm uppfylld. Därtill vill jag gärna ha en riktig tuff vandring, att få testa mina gränser. 

Ni läsare tyckte att Japan och Tokyo lockade mest, och det förstår jag verkligen. Nu är det så att jag har andra funderingar på ett längre äventyr, så Japan blir det inget av 2012. Som andra favorit valde ni att besöka flera länder i Europa. Nu så var jag på äventyr i Belgien under december, så även om det vore spännande att t.ex. besöka storstäder som London, Berlin och Paris så får det kanske vänta. På tredje plats så var det en röst på Mellan- och Sydamerika. Och det är ju ett längre äventyr av klass - vi får se vad som händer där fram över.


Nu är det dags för omröstning #5 - Nya tag 2012?
Vissa personer avger Nyårslöften, andra har mål och planer för 2012 men det finns så klart även de som inte alls tar chansen att göra några förändringar. Så det är intressant att få veta - hur ser du på nya året?

Rösta och lämna en kommentar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...