*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 26 januari 2012

Tävling #5

I dag är det fortfarande snö ute, men det kommer en dag då det bli barmark och våren är här. Att använda en puls-/löparklocka vid träning är ett bra sätt att känna större intresse för träningen. Nu delar vi ut inte mindre än tre klockor. 

Två av klockorna har tillhörande band med censorer som ska bäras runt bröstkorgen, medan den tredje är mer avancerad och har censorn inbyggd i själva klockan (om jag fattat det rätt). Alla tre klockorna är av märket Speed Sonic, och jag har fått dem vid prenumeration på magasinet Aktiv Träning. Jag klickat på dem och provat, men inte mer.

Om du nu vill ha en av dessa klockor skickad till dig gratis, så ska du delta genom att göra som följer.

  1. Följ bloggen genom att "Ansluta dig till webplatsen" eller klicka på "Facebook-like", så att din ikon dyker upp på bloggen till höger. Om du inte har Google-konto eller Facebook så kan du i stället välja "Follow by email". 
  2. Titta runt på bloggen och hitta två inlägg som du gillar - skriv kommentarer i dem. 
  3. Nu kan du skriva i denna tråd att du vill ha en av klockorna.  

De tre första som genomför detta får en klocka skickad till sig - detta gäller endast inom Sverige. Nu är tävlingen avslutad (2012.02.12).

3 kommentarer:

  1. Ja, pulsklocka låter roligt. Mer statistik för spinningklasserna.

    SvaraRadera
  2. This blogg is getting more interesting everything hour! Keep it up and well done! Pulsklocker - Toppen!

    SvaraRadera
  3. Då ska jag se till att Andreas får en av klockarna; det finns således två klockor kvar. Tävlingen får pågå ett tag till innan det är dags för något nytt.

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...