*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 31 januari 2012

Vinn årskort, SATS

Att vara vältränad är inte ett måste för att kunna njuta av friluftslivet, men det hjälper dig mycket. Därför delger jag åter en möjlighet att vinna ett årskort på SATS. 

Den här skylten fanns på mitt SATS. Genom att skicka ett SMS till 71700 med meddelandet "SATS 17 Och här skriver du motiveringen" så deltar du.

Min egen motivering är hemlig, men det har att göra med en expedition under 2013. Själv vill jag komma i mycket bättre form och förverkliga drömmen om att uppleva en fantastisk natur - en plats som kräver en stor fysisk och psykisk ansträngning för att besöka.


Om du deltar i tävlingen kan du alltid skriva en kommentar. Vad har du för drömmar och tankar om träning 2012? Om du vann, vad skulle det bli av det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...