*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 24 maj 2011

Kajakdagarna (Aktivitet)

Under lördag 11:e och söndag 12:e juni så kommer Kajakdagarna att arrangeras vid Sjöhistoriska museet i Stockholm. Det kan bli en riktigt spännande helgaktivitet för oss intresserade av friluftsliv. 


På lördag är området öppet 11-18 och på söndag 11-16. Inträdet är gratis men föredrag kan kräva anmälan samt kosta inträde. Förutom kajaker så finns det en hel del utställare som visar upp sig. Se mässans hemsida.

När man tittar på utställare så tycker jag att det vore extra intressant att besöka Friluftsfrämjandet för att se vilka typer av aktiviteter de har, Naturkompaniets tältutställning och Therm-A-Rest för att se om de kanske ger någon rea på sina dyrare/bättre liggunderlag.

Har själv planer på att vandra den helgen, så eventuellt hinner jag inte gå själv. Men om jag gör det, så kommer självklart en rapport i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...