*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 3 maj 2011

Omröstning #1

Så var årets första omröstning på Vandringsman avslutad. Frågan var vad nu läsare ville se här på bloggen.  Det fanns sex olika alternativ att välja på, och man kunde rösta på flera av dem samtidigt. 

Svaren var rätt entydiga, ni läsare vill se fler reportage från vandringar men främst från någon weekendresa. Nu har jag bokat tv resor för vandring i sommar så finns det inga större resurser för några större utflykter till Europas storstäder, men jag känner att en kortare resa måste det bli.

Information om butiker, prylar och försäljning är något som jag alltid delger er och det kommer att fortsätta. Det senaste inlägget var t.ex. om en butiks kundklubb. Och om jag får en slant över så införskaffas nog ett presentkort som kommer att lottas ut, till de som deltar i en tävling. Vi får se vad som händer under sommaren.

Videoklipp var efterfrågade, och det har redan införts en ny etikett på bloggen - "Filmklipp". Med den kategorin kan ni läsare snabbt hitta alla inlägg som har videos. Bloggen kommer inte att överösas med klipp från youtube, men det kommer alltid finnas plats för spännande klipp och informativa filmer som jag tycker är givande. De senare kan vara ren reklam från olika märken, men det är jag själv som väljer vad jag visar. Det har aldrig funnits någon kontakt med något företag gällande min blogg, den är alldeles för liten.

Nu är det dags för omröstning #2 - Maj 2011. 

Min fråga till er läsare är helt enkelt. Om jag åker på en weekendresa till en storstad i sommar.

Vilken stad ska jag då åka till? 

En ny omröstning ligger nu till höger på bloggen, och även denna gång kan man rösta på flera alternativ. Det går också bra att skriva en kommentar i detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...