*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 21 maj 2011

Platsannons (Naturkompaniet)

I dag såg jag en platsannons uppsats i en av mina favoritbutiker. Hade jag bara varit tjej och sökt arbete, då hade jag skickat in en anmälan själv. 

Det är Naturkompaniet på Sveavägen 62 som söker en ny kollega. Sista ansökningsdag är på onsdag den 25 Maj.



























På Vandringsman så hittar du många olika typer av information som jag kommer över. Den här platsen drivs av intresse och engagemang. Visa att du uppskattar det, välj att följa bloggen eller gilla den på Facebook. Se funktionerna i spalterna till vänster och höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...