*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

fredag 10 augusti 2012

Sponsrad video - Att gå längst livets stig

Detta är ett sponsrat inlägg för IKEA. En video som berör livets olika skeden, vilket jag gissar att många aktiva personer upplever. Plötsligt kan man inte bara slänga på sig ryggsäcken och bege sig ut en hel helg i skogen - eller?

När jag själv ser denna video så reflekterar jag över mina kompisar och bekanta. Läser deras inlägg på Facebook om hur deras liv ser ut - nu när de har familjer och barn. Av de som är friluftsmänniskor så kan jag läsa att de varit ute på t.ex. geocaching - både med sina barn som att de lite trötta men nöjda kommer hem till familjen igen.


Reklamen har nog fångat en vardag som många lever i - de föräldrar som är ca 25 till 40 år kanske har en annan livsstil mot tidigare generationer? Blir vi allt mer "unga" i Sverige, i så fall hur påverkar det hur familjer lever?

Kommentera gärna hur det går att kombinera familj med en aktiv livsstil i skog och mark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...