*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 17 december 2013

Lucka 17: 2013 - Gör något annat

Välkommen till Vandringsman och vår Julkalender 2013. Här har vi 24 inlägg med tips, råd, tillbakablickar och drömmar om framtiden.

I dag tänkte jag att vi skulle reflektera över hur mycket tid vi lägger på Internet. Och så här i jultider tycker jag att man ska kunna fokusera på något annat; sitt hem, sina nära och kära eller kanske sig själv. Vad kan du göra i stället för att surfa runt?


Så jag vill att du ska göra det som verkligen är viktigt på Internet, sedan logga ut och göra något annat. Återkom i morgon och läs nästa inlägg i Julkalendern. För i dag skriver jag inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...