*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 8 december 2013

Lucka 8: 2013 - En bild säger mer än 1000 ord

Välkommen till Vandringsman och vår Julkalender 2013. Här har vi 24 inlägg med tips, råd, tillbakablickar och drömmar om framtiden.

Söndag och 2:a Advent; det börjar bli allt mer av vinter här i Stockholm där jag bor. Det ligger lite snö på marken och minusgraderna gör att det känns skönt att dra på sig ett par handskar när det blåser. Nu sitter jag åter vid datorn och tänker på vad jag ska skriva om; för att ge er läsare ett budskap som är värt er tid. Att ni tar er tid och läser det jag skriver gör att jag känner behovet att ge er något av värde.

Och jag vill ge "värde" och "kvalitet" i det jag sprider här i bloggen. Det finns som ni vet ett uttryck som är "En bild säger mer än 1000 ord". Och därför har jag nu valt skapa ett konto på Instagram för bloggen.

De senaste bilderna från Instagram kommer visas på höger sida av bloggen. 
De senaste bilderna kommer också att visas på bloggens högra sida; så även om du inte har Instagram så kommer du att kunna se dem. Men det skulle så klart vara mycket inspirerande att få några följare. Ni kan se alla bilder och börja följa bloggen genom att klicka på denna länk ...

Instagram

Mina bilder kommer att vara ett komplement till bloggens inlägg; här kommer jag att kunna ladda upp bilder medan jag är ute på en vandring, när jag upplever mat och dryck, ser något extra på mina resor eller kanske för att kunna ge ett bra tips gällande livsstil, kläder, REA på bra produkter eller aktivitet som kommer att ske snart.

Tänk att kunna lägga upp en bild direkt på Instagram från telefonen. 
I skrivande stund så är det några gamla bilder som jag lagt upp; från Miss Li på Gröna Lund och min resa till Paris. Samt tre nya bilder. En från mitt besök vid Runsa fornborg. En på de muffins jag gjorde med rabarber-lakrits såsen som jag pratat om i en tidigare lucka i kalendern. Samt en från butiken Picard som jag besökte för första gången i dag - en butik som bara säljer frysta varor. Kan säga att mina muffins blev helt kanon i smaken samt att Picard känns intressant, ska besöka den igen när jag har lite mer tid och då handla något.

Hoppas verkligen att jag kan komma att inspirera eller ge ett bra tips till någon med mina bilder. Ser fram emot att använda denna nya möjlighet.

Och detta var lucka 8 i Julkalendern, glöm inte att besöka alla de andra inläggen fram till Julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...