*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 15 december 2013

Lucka 15: 2013 - The Way

Välkommen till Vandringsman och vår Julkalender 2013. Här har vi 24 inlägg med tips, råd, tillbakablickar och drömmar om framtiden.

I dagens lucka rekommenderas filmen; The Way av Emilio Estevez som baserar sig på boken skriven av Jack Hitt. Här spelar Martin Sheen huvudpersonen, en far som åker från USA till Europa för att hämta hem sin son som omkommit på pilgrimsleden El Camino de Santiago.

Det är en charmig film som är extra skoj att se om man har gått på leden eller drömmer om att göra det. Själv har jag gått på leden under sju dagar 2012, och planen är att fortsätta att gå under 2014.


Om du är intresserad att läsa om min vandring längst El Camino de Santiago mellan Saint Pier de Port i Frankrike till Logroño i Spanien så finns flera inlägg i bloggen.



Här ovan är fyra bilder från min egen vandring längst. Har du själv vandrat längst leden så skriv gärna om dina erfarenheter. I morgon kommer ännu en lucka i Julkalendern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...