*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

fredag 20 december 2013

Lucka 20: 2013 - I sista minuten tips

Välkommen till Vandringsman och vår Julkalender 2013. Här har vi 24 inlägg med tips, råd, tillbakablickar och drömmar om framtiden.

Några få dagar kvar till Julafton. Har du precis som jag haft svårt att ordna julklappar i år? I så fall kan jag ge några sista-minuten-tips. Det går fortfarande bra att nu i helgen och på måndag boka aktiviteter eller prenumeration på Internet; dvs sådant som inte kräver att en "sak" ska hinna fraktas hem.

Jag har en vän som gått på balett under 2013; varför inte ge någon en prova-på-kurs i balett? Du kan också beställa en prenumeration på National Geographic eller något annat magasin om resor, kultur, miljö och friluftsliv.

Hur ger du då bort något som inte går att ta på? Du gör helt enkelt ditt egna presentkort; klipp och klistra samt skriv något trevligt.


Nu i helgen är också de sista dagarna för julmarknaderna. Se till att gå på en och titta om du kan hitta något hantverk; ett par handskar, en halsduk eller kanske en fin ljusstake. Så än så länge är det inte panik; se bara till att handla med stil. Köp inget skräp i panik.

Detta var det 20:e inlägget i Julkalendern. Snart är det Julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...